S?utilitza aquest tràmit per a realitzar comunicacions sobre requisits d'accessibilitat (article 10.2.a) del RD 1112/2018) com, per exemple:
- Informar sobre qualsevol possible incompliment per part d'aquest lloc web.
- Transmetre altres dificultats d'accés al contingut.
- Formular qualsevol altra consulta o suggeriment de millora relativa a l'accessibilitat del lloc web a través del següent formulari de contacte.
Pot presentar:
- Una Queixa relativa al compliment dels requisits del RD 1112/2018.
- Una Sol·licitud d'Informació accessible relativa a Continguts que estan exclosos de l'àmbit d'aplicació del RD 1112/2018 segons el que s'estableix per l'article 3, apartat 4 i continguts que estan exempts del compliment dels requisits d'accessibilitat per imposar una càrrega desproporcionada. En la Sol·licitud d'informació accessible, s'ha de concretar, amb tota claredat, els fets, raons i petició que permeten constatar que es tracta d'una sol·licitud raonable i legítima. Les comunicacions, queixes i sol·licituds d'informació accessible seran rebudes i tractades per la Unitat responsable d'accessibilitat de l'Ajuntament d'Almassora.
Abans de presentar el tràmit realitze el següent pas: